Dah bersawang dah blog ni..punyalah sibuk hamba Allah yang sorang ni...tak tahulah apa yang disibuknya... ^ ^
Baru je 2-3 post yang lepas me bercerita pasal 10 tahun bekerja dalam SAFF...sedar tak sedar tetiba 1 Oktober me berhijrah ke kompeni lain....
Baru je 2-3 post yang lepas me bercerita pasal 10 tahun bekerja dalam SAFF...sedar tak sedar tetiba 1 Oktober me berhijrah ke kompeni lain....
Allahuakbar..semuanya telah ditakdirkan Allah... Now me bekerja kat Jurutera Budiman M&E Sdn. Bhd. Kompeni perunding juga tapi di alamat Nusa Perintis 2..kira2 12km dari umah parents di Mutiara Rini.... Alhamdulillah..
Kenapa me resign...? Biarlah rahsia..sesiapa yang tahu...tahu..sesiapa yang tak tahu ..takyah la tahu apakah sebab ITU... Walaupun pada mulanya bengang sebab kuar dari SAFF kerana sebab ITU tapi Alhamdulillah, janji Allah untuk bagi yang lebih baik tak pernah salah... TErima kasih ye ITU...
Kenapa me resign...? Biarlah rahsia..sesiapa yang tahu...tahu..sesiapa yang tak tahu ..takyah la tahu apakah sebab ITU... Walaupun pada mulanya bengang sebab kuar dari SAFF kerana sebab ITU tapi Alhamdulillah, janji Allah untuk bagi yang lebih baik tak pernah salah... TErima kasih ye ITU...
Alhamdulillah sehingga ke hari ini kerja di JBME lebih tenang, takda stress dan aman. Yang paling best takda isu2 politikus n birokrasi yang memeningkan...
Lepas me hantar surat, dalam masa sebulan ada lebih kurang 5 tawaran kerja yang me dapat tanpa sibuk mencari..semua atas rekomendasi rakan2.....TQ pada Kak Zahrah sebab jadi tukang jodoh me dengan JBME.
Harapnya hijrah ini membawa banyak kebaikan to me and family.... Alhamdulillah selama 2minggu di opis ni..hidup lebih tersusun.. Takda lagi kerja lewat malam dan sibuk memikirkan kerja2 yang tak selesai...sibuk pikirkan benda2 remeh temeh...
TQ Allah sebab memberi hambaMu ini benda yang lebih baik...semoga fasa baru ini membawa kebahagian buat kami sekeluarga...
Lepas me hantar surat, dalam masa sebulan ada lebih kurang 5 tawaran kerja yang me dapat tanpa sibuk mencari..semua atas rekomendasi rakan2.....TQ pada Kak Zahrah sebab jadi tukang jodoh me dengan JBME.
Harapnya hijrah ini membawa banyak kebaikan to me and family.... Alhamdulillah selama 2minggu di opis ni..hidup lebih tersusun.. Takda lagi kerja lewat malam dan sibuk memikirkan kerja2 yang tak selesai...sibuk pikirkan benda2 remeh temeh...
TQ Allah sebab memberi hambaMu ini benda yang lebih baik...semoga fasa baru ini membawa kebahagian buat kami sekeluarga...



