Showing posts with label Rasa. Show all posts
Showing posts with label Rasa. Show all posts

Wednesday, December 2, 2009

I am 32 years....

Angka 32 akhirnya tercapai jua....

TQ kepada kengkawan yang rajin menghantar ucapan dan menalipon . Tima kasih atas doa kalian. Ameen...

This time sambut Birthday amat berbeza dari tahun2 sudah:
1. mak dan Abah bagi ucapan dari Mekah
2. Adik sms ucapan dari Jepun..
3. makan kek di opis bersama sahabat-sahabat yang berjuang bersama menghabiskan TTD draft KOMTAR...
4. dinner date dengan En. Amin kat secret reciJustify Fullpe
5. tak jumpa Alya and Aisya kerna menghabiskan hari bersejarah di opis
6. Ir. AK belanja makan nasi berani gam...
After 32 years..Alhamdulillah banyak benda dalam hidup (Ir, directorship, Aisya, CT, BB, etc.)yang telah berjaya dicapai and hopefully the list will go on and on. Ameen....
Happy Birthday to me.....

Sunday, August 16, 2009

I Miss You Abah...


Dear Abah,


Along watched Nemo just now, tak tahulah dah ke berapa puluh kali dah menengok cerita ikan yang comel tu. Macam cerita P.Ramlee gak, beratus kali tengok pun tak jemu and bila cerita tu dah sampai ke hujung terus rasa sebak. Tetiba Along teringat kat Abah.


Along tahu Abah pun akan buat sama apa yang Bapak Nemo buat if anything happens to Along... walau susah macammanapun, Abah akan make sure Abah buat terbaik untuk anak-anak Abah.


Before Amin ada, 1001 perkara yang musykil Along akan tanya Abah... and Abah knows to do everything... pandai betulkan enjen, buat kraftangan, melukis, betulkan paip,betulkan barang letrik, memasak, jaga Alya and even kerja kat rumah pun dia banyak uruskan. Yang kelakarnya sampai ke tahap kopek mangga pun kitorang nak Abah yang uruskan. If ada buah mangga kat rumah, selagi Abah tak tolong kopekkan, tak berusikla buah tu kan Abah? *so En.Amin jangan pelik if me only makan buah mangga tu jika En.Amin dah kopek ye* hint*hint* Buah mangga epal tu bila Dy nak kopek?


If anything happens to Abah, Along tak tahu apa akan jadi... Along doakan Abah sihat and panjang umur agar Abah akan sentiasa ada untuk Along dan adik-adik.


Along rindu kat Abah.Muah!!

p/s: Kat Mak pun Along rindu jugak...