Showing posts with label Wishes. Show all posts
Showing posts with label Wishes. Show all posts

Monday, August 1, 2011

Ramadhan Datang Lagi..

Ramadhan datang lagi...Alhamdulillah ..TQ Allah for this opportunity..

SALAM RAMADHAN UOLS...
MOGA THIS RAMADHAN PENUH DENGAN KEBERKATAN HENDAKNYA

It's been a loooooooog time since i last updated my blog... Bersawang sampai tak hengat!!!! me know tak sempat is not an alasan anymore since i have A LOT of time blogging but so bapak malas to do... :)

So now.. Can i just try again to make a pledge that sedaya upaya will try to blog even for a few words so that someday i can look back and terkenang keambali whatever happened in my life..

Bersempena Ramadhan ini.. Jom start something like mahu bersenam kah (after Ramadhan), mahu disiplin eat all those vitamins kah, mahu baca Al-Quran, tak mahu miss terawih kah, mahu basuh baju (+ lipat baju) tetiap hari kah.... AND mahu actively blogging kah? *ngee*


Mari kita semangat buat something sempena Ramadhan kali ini.. JOM!!!!!

Thursday, December 30, 2010

Menjelang 2011...

Sedar tak sedar 2010 dah sampai ke penghujung... too many things happenned and me percaya semua ada hikmah di sebaliknya...**kena yakin dan baik sangka kepada Allah..Dia tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya...
Dah sangat bersawang blog ni...dan dengan tekad dan azam.. (niat tu penting OK!!) me akan cuba up date sekerap mungkin... at least tempat ni leh anak2 jadikan rujukan macam mana keadaan n kehidupan Mama diorang... **especially jika ditakdirkan me tak sempat nak cerita semua story morey kat diorang...
Sebelum terlewat... TQ all yang wish me Happy Birthday on 2nd Dec. 2010 yang lepas... Alhamdulillah..diberi peluang untuk hidup setahun lagi..moga me dapat menggunakan umur yang ada kepada perkara2 yang lebih bermakna dan berguna...
Happy 34th Anniversary to Mak and Abah... moga both of you tabah and kuat dalam menghadapi dugaan-Nya... itu tanda Allah sayang... TQ Allah for giving us the best Mak Abah ever....Tq Mak Abah for being so loving and very supportive ..for your care and all those years...we love you so much..
Alhamdulillah me managed to update my technical blog every month. Hopefully this blog boleh bagi sedikit sebanyak info yang berguna kepada pembacanya... dan semoga rajin mengupdate blog tu at least once a month... Ameen... and also..dalam FB me ada buat group khas for EE.. so if sesapa berminat can PM me..i will arrange for your membership...InsyaAllah...
^^ Can't wait for next week because Kakak Alya will be in smart reader... I am so teruja nak dia pandai membaca... lepas ni leh la share fairy tales ngan dia... *wink**
OK lah..enuf said. To all... Happy New Year.. take care...
Lots of LOVE..muah!!!

Thursday, October 21, 2010

Happy 57th Birthday Mak....


Happy 57th Birthday Mak...
We all love you soooooo much...
Moga mak berbahagia di dunia dan di akhirat....
Along, Amin, Alya,Aisya




Sunday, October 17, 2010

Al_Fatihah buat Ir. Adnan Kassim...

Hari ini, another director of SAFF pergi menghadap ilahi...
Takziah buat family Ir. AK dan warga SAFF...
Moga Ir.AK ditempatkan di kalangan orang yang beriman....
Jasa dan tujuk ajar serta gurau senda Ir. AK akan kami ingat sampai bila2..
Al-Fatihah...

Sunday, October 3, 2010

Happy 59th Birthday Abah....


Happy 59th Bithday Abah...
kami semua sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaang Abah..
Moga bahagia di dunia dan akhirat....
Mmmmmmmmmmmmuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhh!!
Along, Amin, Alya dan Aisya

Tuesday, November 24, 2009

Hi there...

yup...i know its been TOO long after my last entry...

there's many stories to share but no time to write...

- Abah and Mak dah berada di mekah..waiting for tomorrow to start fulfilling their rukun ke-5 ***Miss them so so much!!!!***
- Adiq will be coming back from Jappan another two weeks
- Me & family is going to stay in JB permanently for two years **still looking for a house to rent**
- My Alya is getting more cheecky, more comel, more addorable, more cerdik every day..
- My Aisya is getting more tembam, more cute, more active, more adventures every day... (just like Alya before)
- Me is getting more not enough time..
- Alhamdulillah SAFF is getting better everyday...


Thats all for now..till then..

SELAMAT MENYAMBUT AIDIL ADHA...
MOGA SEGALA PENGORBANAN DIBER GANJARAN OLEH ALLAH...

Wednesday, October 21, 2009

Happy 56th Birthday Mak....


to dearest Mak...


we all LOVE you sooooOOOOOOOO MUCH !!!!!!

Moga sentiasa di berkati Allah dan dilimpahi rahmat oleh-Nya di dunia dan akhirat...


Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya...