1. Mak have to be awarded on 22nd February 2008....sebab ada batu karang ......
Alhamdulillah everything turned out to be fine....the procedure was so simple and by the next day Mak dah leh kuar dari hospital....actually this was her second one....and may be there will be the third one....but HOPEFULLY takyah la yang the third one....ameeen...
2. Alya is getting better....
Last Sunday went to az-Zahrah to do the medical check-up and Alhamdulillah...jangkitan di peparu dah takda...tapi she still have to use the 'pencegah' nebulizer to cegah from getting lelah....the nebulizer to be used once a day...tak kisah la kan...? anything asalkan dia sihat...
3. Congrats to team TARA Malaysia....
Caya'lah..even you girls tak dapat jadi juara like last year tapi no.2 was a great achievement....we knew how hard it was...yang penting u both dah buatkan Malaysian bangga..especially kaum2 wanita....*clap*clap*clap*
To Pam & Vanessa..me really proud of you....
To Collin & Andrian...u guys deserved to win..
To Marc & Rovilson...your happy-go-lucky attitudes made me happy too...
*sigh* can't wait to watch the next season....cepat la sikit....
4. Perang poster datang lagi....
Wah..dah banyak dah at BSP nih...nampak bulan dan tempat timbang merata-rata..
so to u-ols out there..make sure u vote the one that really can do work yer...bila kata can do work..maknanya work as a good leader for Malaysian future..dunia & akhirat...jangan vote ikut-ikutan..but vote sebab we know what best...ingat...our undi also akan dipersoalkan di akhirat kelak....Allahualam...
5. Datelines...
Alhamdulillah...walaupun ada banyak datelines..Allah permudahkan my urusan..mana yg dah sampai datelinenya..diberi lagi masa untuk buat design....Alhamdulillah....
so better get start right now kan.....enough blogging....*wink*wink*.... eh...chop..ada satu lagi.....
Last but not least....
Ir. ZH.....

Myspace Comments @ MyNiceSpace.com
HAPPY 40th BIRTHDAY
may all your wishes come true...
thank you for being a good boss, teacher, mentor & friend....
thank you for being you...
moga panjang umur & murah rezeki hingga ke akhir hayat...
moga berjaya di dunia & akhirat...InsyaAllah...

Myspace Comments @ MyNiceSpace.com
HAPPY 40th BIRTHDAY
may all your wishes come true...
thank you for being a good boss, teacher, mentor & friend....
thank you for being you...
moga panjang umur & murah rezeki hingga ke akhir hayat...
moga berjaya di dunia & akhirat...InsyaAllah...
FR
b/p staff & management SC/STSB
b/p staff & management SC/STSB




4 comments:
mak - batu karang. nak opt ker guna laser je nak buang batu tu?
alya - jaga si kecik tu elok2 ya, kesian kan tgk budak2 demam ker hapa ker.
alhamdulillah mak dan anak kau semakin sihat, dan semoga terus sihat hendaknya, insyaAllah. TARA2? aku punya la follow dari mula, bila dah nak final, aku kena gi outstation kat penang (dah 3 minggu nih). kat rumah mak mertua aku takde astro lak tu (selagi adik wife aku tak abis spm sebab dia hantu tv).
glad to hear everything goes back to normal. Semoga Aliya dan mak Fadzila bertambah sihat. Susah hati jugak kalau mak masuk wad kan. Neeza dulu kena jaga mak kat wad masa tengah pregnant anak number 3. Tapi takpe sebab masa tu baru 4 bulan...
neeza - a ah..tersangat la susah hati...alhamdulillah takda apa-apa
bad - patut la dah lama tak nampak ko online..kat Penang takda line tenet ker?
mak su - a ah..guna laser...small procedure tapi big cash...
Post a Comment